Sider

torsdag 25. august 2011

Mitt første møte med mediefaget

Heisann! 
Jeg har dette året startet med medie- og informasjonskunnskap som programfag på skolen min. 
Vi har til sammen hatt tre dobbeltimer med medie og jeg trives kjempegodt allerede! I forhold til dette skulle vi lage en blogg hvor vi kan skrive forskjellige innlegg, legge ut bilder, lenker og kanskje også redigere et bra design! 
Bildet har jeg tatt selv og er av Linn, Elin, Bettina, Katrine, Ellisiv og meg (Trykk på navnene  for å komme til bloggen deres)


Den første uken har vi brukt mye tid på  å bli kjent med hverandre. Selvom vi visste hvem de fleste var fra før er det lurt å bli litt trygg på de i klassen siden dette er et praktisk fag hvor vi jobber mye sammen med hverandre! Vi har også laget en animasjon om oss selv, og hvem vi er! En link til programmet vi brukte finner du her!

Alt i alt trives jeg godt i klassen, og tror dette blir to supre år. Til slutt legger jeg med en video av noen andre i medieklassen, om hva de synes om mediefaget. 
  

17 kommentarer:

  1. Så fin blogg, og kejmpefin header! :D

    SvarSlett
  2. Åååh, du er så flink til å skrive ^^ Fint design også.

    SvarSlett
  3. hahah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlett
  4. Jeg bare digger bloggen din ! er inne å leser hver eneste dag, så lov meg å være flink til å komme med nye innlegg ! :D

    SvarSlett
  5. Tusen takk, Christine! Selvfølgelig skal jeg det=))

    SvarSlett
  6. Herregud. Hvis blogspot hadde toppliste hadde du toppet den!! HEHEHEHEHEHE, stå på!

    SvarSlett
  7. En utmerket start på bloggingen i faget. Her har du utfordret deg selv og fått inn video også. Men jeg savner hyperteksten. Husk at du legge inn lenker i teksten også. Du bruker en skrifttype som heter gammelantikva - her Times New Roman. Det er bedre å bruke groteske skrifttyper som Arial eller Verdana. De er mer lesbar på skjerm.

    SvarSlett
  8. Takk for det =) Jeg har fem lenker i teksten, man må trykke på det der står "her". Eller på navnene under bildene!

    SvarSlett
  9. Så flink du er!
    veldig fin video må jeg si :)

    SvarSlett
  10. Tusen takk! Ja, blir bedre lyd neste gang =)

    SvarSlett
  11. Så fin blogg du har Julie! :) du er flink

    SvarSlett
  12. Tna, så koselig å høre! Det er du også, Elin=)

    SvarSlett